
Často kladené dotazy
Zde jsou nejčastější otázky našich zákazníků. Pokud zde nenajdete odpověd, kterou hledáte, napište nám e-mail na adresu: info@pearla.cz
Vaše objednávka
Kam mám vložit můj e-mail pro slevový kód?
Váš e-mail vložte: 1. Dole na stránce. 2. V okně, které na vás vyskočí, když otevřete naši stránku
Kde objednám hromadnou objednávku?
Pokud chcete využít svíčky Pearla na eventy atd.., napište nám e-mail zde, kde se s vámi dále domluvíme na dalších podrobostech.
Sbalitelný řádek
Doprava a doručení
Jak dlouho trvá, než dostanu své produkty?
Obvykle odesíláme do 24 hodin a snažíme se vyřídit většinu objednávek ještě týž den. Časy přepravy a předpokládané termíny dodání si můžete prohlédnout při placení.
Vezměte prosím na vědomí, že během rušných nákupních sezón, jako jsou svátky, se doba plnění může prodloužit.
Pokud máte konkrétní dotaz/obavu ohledně doby dodání kontaktujte nás.
Doručujeme na Slovensko?
ANO
Čas přepravy je přibližně od 3 dny delší než do České Republiky.
Obvykle odesíláme do 24 hodin a snažíme se vyřídit většinu objednávek ještě týž den. Časy přepravy a předpokládané termíny dodání si můžete prohlédnout při placení.
Vezměte prosím na vědomí, že během rušných nákupních sezón, jako jsou svátky, se doba plnění může prodloužit.
Pokud máte konkrétní dotaz/obavu ohledně doby dodání kontaktujte nás.
Kolik stojí doručení?
Nabízíme dopravu zdarma nad 1500 Kč., ceny doručení si můžete prohlédnout v košíku.
Vratky a reklamace
Je možné vrácení zboží?
Naši zákazníci jsou u nás na prvním místě, pokud s produktem nebudete spokojeni, můžete jej do 30 dnů bez jakéhokoliv důvodu vrátit. Pokračujte prosím na Vrácení a reklamace a postupujte podle pokynů.
Mohu objednávku zrušit?
Ano, objednávku je možné zrušit, před tím, než bude odeslána. Pokud chcete objednávku zrušit obraťte se na e-mail: info@pearla.cz a zažádejte o plnou refundaci vaší objednávky.
Jak dlouho po dokončení objednávky mohu zažádat o vrácení peněz?
Žádost o vrácení peněz lze podat do 30 dnů od uskutečnění nákupu.